ستاره ای در شب

یک روز که از خواب بیدار شدم

Posted on: 27/08/2007

یک روزکه از خواب بیدار شدم دست و صورتم را که شستم همه خانه را که گشتم فهمیدم کسی در خانه نیست و من تنها هستم. با خودم فکر کردم که وقتی آنها نیستند من چه کار بکنم؟ گفتم: فهمیدم! اول کتاب می‌خوانم بعد تلویزیون نگاه می کنم و بعدش تا ساعت ۴ بازی میکنم. خلاصه با این برنامه روز تنهاام را سپری کردم.

4 پاسخ to "یک روز که از خواب بیدار شدم"

سلام علی آقا،
تارنوشتت مبارک باشه!
امیدوارم هر روز مطالب به‌تری بنویسی و تارنویسی رو ادامه بدی.

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
آقای علی آقای گل گلاب
آبباریکللا !
کم کم دارین یه خانواده ی وبلاگ نویس می شین ها !
امیدوارم همیشه در کارهای خوبی که می کنی مثل این وبلاگ نویسی موفق باشی
خنده یادت نره ! ها ها ها ها

سلام علی جان
قربونت برم عزیزم که تو هم وبلاگ نویس شدی. مبارکه ایشالله
خیلی کار خوبی کردی که واسه کارات برنامه ریزی کردی.
موفق باشی

پاسخی بگذارید

پیام مدیر وبگاه

سلام ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز این وبنامه دارای مطالب مختلفی است که می خواهم شما از آن لذت ببرید و خودم هم خوشم بیاید. امید وارم که شما از آن لذت ببرید.خداحافظ. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار یک حدیث از امام علی: تنهایی از همنشین بد بهتر است.
Image and video hosting by TinyPic

بهشون لطف داشتید

آمار وبلاگ

  • 8,230 بازدید ها

بیشترین لطف را داشتید

  • هیچکدام
