ستاره ای در شب

مصطفی هم من رو به خودش پیوند زد

Posted on: 28/08/2007

از این بابت خوشحالم

4 پاسخ to "مصطفی هم من رو به خودش پیوند زد"

سلام
بالاخره تو هم وبلاگ نويس شدي ها … ها …ها…ها…ها…ها…ها…ها

علی جون سلام
از مسافرت که برگشتی زودی برو تو قسمت » درباره من» و یکبار دیگه متنت رو بخون و ….. !!!

یادت نره ها
قربونت بشم من الهی

دوباره !!
راستی تو پیوندات ، سایت های داداش هات ر هم بذار حتماً

سلام
وبلاگ پیوند دهنده ی قلبهاست ! اینطور نیست ؟!

پاسخی بگذارید

پیام مدیر وبگاه

سلام ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز این وبنامه دارای مطالب مختلفی است که می خواهم شما از آن لذت ببرید و خودم هم خوشم بیاید. امید وارم که شما از آن لذت ببرید.خداحافظ. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار یک حدیث از امام علی: تنهایی از همنشین بد بهتر است.
Image and video hosting by TinyPic

بهشون لطف داشتید

آمار وبلاگ

  • 8,230 بازدید ها

بیشترین لطف را داشتید

  • هیچکدام
