ستاره ای در شب

مشکل من

Posted on: 13/01/2008

سلام.

من تازگی خیلی خیلی بی کار شدم . نمی دونم چه کار کنم!! از ریاضی بدم می آید. از بعضی درس ها بدم می آید . ولی خیلی نجاری را دوست دارم!!

راستی تازگی تنگ نفس ( احساس سنگینی نفس) ود رد دل پیدا کردم . از او مدن تو این اینترنت هم ، هم لذت می برم هم از نظرهای شما چیزی می آموزم . اگر شما می تونید من رو راهنمایی کنید.

!!!متشکرم!!!

7 پاسخ to "مشکل من"

سلام خسته نباشی!
هنوز زوده خیلی ناله کنی!!
شایدم علتش ندیدن من باشه!!!

آره شاید برای این باشه!!!

سلام
ریاضی درس خوبیه ! به این دلیل که سخته … فکر کنم پیامبر می فرمیاند: «هیچ دو چیزی به خوبی علم و حلم برای هم نیستن». حلم یعنی صبر و اگر در برابر سختی ریاضی، صبر داشته باشی و سعی کنی مغزت رو از تنبلی در بیاری خیلی خوش به حالت می شه.
در مورد نجاری، منم خیلی خوشم می اومد و می آد. حضرت عیسی(ع) هم نجار بودن.

پس واجب شد برم نجاری کنم و از ریاضی هم خوشم بیاد!!

علی جان گل خوشکل من
تو که اینقده به کامپیوتر و اینترنت علاقه داری، اگه الان به درسهات اهمیت بدی و خوب درس بخونی تو آینده خیلی بهتر و راحت تر می تونی تو این دنیای مجازی سیر کنی . بهت پیشنهاد می کنم از تجربیات داداش ابراهیم!!! خیلی توجه کن و به کار ببر توصیه هاش رو.
در مورد درد دلت هم حتماً به مامنت بگو ببرنت یه دکتر خوب تا بفهمه مشکل از کجاست. ایشا لله که بهتر باشی
راستی تو می تونی در کنار درس خوندنت، به مهارتهای زیبا و هنرمندانه نجاری هم بپردازی.
همیشه شاد باشی (-:

سلام
سعی کن به خودت تلقین نکنی که از ریاضی بدت می آد.به فرض که یکی دو بار هم نمرت 20 نشد.باید تلاش کنی که اشتباهاتتو تکرار نکنی.
خودتو به کتابهای درسی محدود نکن

حتما !!! باشه!!!
چشم!!!

پاسخی بگذارید

پیام مدیر وبگاه

سلام ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز این وبنامه دارای مطالب مختلفی است که می خواهم شما از آن لذت ببرید و خودم هم خوشم بیاید. امید وارم که شما از آن لذت ببرید.خداحافظ. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار یک حدیث از امام علی: تنهایی از همنشین بد بهتر است.
Image and video hosting by TinyPic

بهشون لطف داشتید

آمار وبلاگ

  • 8,230 بازدید ها

بیشترین لطف را داشتید

  • هیچکدام
