ستاره ای در شب

انتخابات ، غزّه

Posted on: 04/03/2008

سلام بر همه ((:

انتخابات: بله، انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی در حدود4 روز دیگر شروع می شود. صد در صد شما هم شرکت می کنید، چون این رای ها آینده ی کشورمان را میسازد و اگر من می توانستم رای بدهم ، یک ساعت وقت راطلف نمی کردم.4tibo01.jpg

از طرفی هم )):

غزه: راستش را بخواهید من این روز ها خیلی ناراحتم. باید از موضوع متن فهمیده باشید چرا. برای این که روز به روز دارند بیشتر شهید می دهند، فلسطینی ها را میگویم . برای نابودی هرچه زود تر صهیونیست ها دعا کنید و برای ضهور سریعتر امام مهدی (عج) وپیدایش امام موسی صدر صلوات ختم کنید .

1560_orig.jpg

تامطلب بعد خداحافظ .

علی آقا به من اجازه داده که ویرایش کنم مطالبش رو: منظور از طلف، تلف هست و منظور از ضهور همان ظهور است… در مورد پیدایش هم که نمی‌شود چیزی گفت… نثر علی‌اقاست دیگه!

4 پاسخ to "انتخابات ، غزّه"

سلام،
معمولاً انسان تا وقتی بچه هست، انتظار می‌کشه زودتر بزرگ بشه. وقتی بزرک شد، آرزو می‌کنه دوباره بچه بشه.
برای آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل دعا کنیم… ولی به دعا بسنده نکنیم.
منتظر مطالب خوب بعدیت هستم.

آره راست میگی. برای اون مسئله ی ps2 هم ناراحتم. خداحافظ

سلام
خیلی خوبه
خوب نوشتی
ولی مجلس شورای اسلامی با مجلس شورای انقلاب اسلامی فرق داره!

سلام علی آقا.
خوبی چطوری؟ تازه تارگاهت رو دیدم داش علی. خوب مینویسی. به داداش ابراهیم هم بگو «الدعا یرد القضا و لو ابرم ابراما» یعنی دعا قضا را عوض میکند هر چند خیلی محکم باشد. یعنی اینکه دعا هم لازم است.

دعالازمیم علی آقا. شما ما رو دعا کنی غم واسه مون نمیمونه.

لبخند بزن نویسنده جوان
علی علی

پاسخی بگذارید

پیام مدیر وبگاه

سلام ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز این وبنامه دارای مطالب مختلفی است که می خواهم شما از آن لذت ببرید و خودم هم خوشم بیاید. امید وارم که شما از آن لذت ببرید.خداحافظ. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار یک حدیث از امام علی: تنهایی از همنشین بد بهتر است.
Image and video hosting by TinyPic

بهشون لطف داشتید

آمار وبلاگ

  • 8,230 بازدید ها

بیشترین لطف را داشتید

  • هیچکدام
