ستاره ای در شب

ماه مبارک رمضان مبارک!

Posted on: 03/09/2008

سلام.

حتما میدانید که چه ماه مبارکی است.ماه مبارک رمضان.

من خودم خیلی این ماه رو دوست دارم، چون این ماه ،ماه ضیافت(مهمانی)خداست.

افطاری دادن هم خیلی خیلی ثواب داره.از همه مهم تر اینه که در ماه رمضان نماز بخونیم و روزه بگیریم،اون هایی ام که هنوز تکلیف نشدند(مثل من)روزه ی کله گنجیشکی بگیرند.

به همین راحتی.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

سایت های مربوط به ماه رمضان

چیز های مفید دربارهی ماه رمضان

دعا های روزانه ی ماه مبارک رمضان(همراه با صدا)

شناخت ماه خدا(رمضان)

سوال و پاسخ در باره ی ماه رمضان از آیت الله ها

برچسب‌ها: , ,

1 Response to "ماه مبارک رمضان مبارک!"

علی جون مطالبت جالبه.
انشا الله همیشه موفق باشی

پاسخی بگذارید

پیام مدیر وبگاه

سلام ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز این وبنامه دارای مطالب مختلفی است که می خواهم شما از آن لذت ببرید و خودم هم خوشم بیاید. امید وارم که شما از آن لذت ببرید.خداحافظ. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار یک حدیث از امام علی: تنهایی از همنشین بد بهتر است.
Image and video hosting by TinyPic

بهشون لطف داشتید

آمار وبلاگ

  • 8,230 بازدید ها

بیشترین لطف را داشتید

  • هیچکدام
